AAAAAA

Idag så var jag med Diana och Malin till gattzentrum, ett stort köpcentrum utanför zurich. Sedan bar det iväg till IKEA. Andra gången den här veckan jag besöker ikea. Det var en rolig dag med mycket skratt. När jag åkte hem så hade jag införskaffat mig en blå klänning, en schweizisk flaga(haha, knasigt), en katt, vitlökssill och så flädersaft.

Igår så hade vi en mysig och god middag hos Felicia.
Ikväll så har jag vart barnvakt och så har jag gjort en stor städning av kylen.
Snart är det söndag igen!

ÅÅÅÅ känner för att springa ut och skrika. Har känslor i kroppen som gör att jag vill explodera. Tänk om sara skulle explodera. Undra om hon skulle gå att bygga ihop igen.

Nu har Celine Dion skrikit ut sin musik i mina hörlurar. Det blev nog mer uppskattat av horgens sovande befolkning än att jag hade ställt mig och skrikit ut över zurichsee.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0