felicia!!

För ett par år sedan så jobbade jag på en förskola. Där gick det en liten tjej som hette Felica. Felica kommer jag nog aldrig att glömma. Hon var en liten 1 åring som satte sina spår i mitt hjärta. Hennes mamma tyckte mycket om mig. En dag jag inte kommer att glömma är när min chef kallade mig till henne arbetsrum. Där gav hon mig ett brev. Det var ett mail hon hade fått från Felicias mamma där hon skrev hur duktigt hon tyckte jag var och hur mycket hon värdesatte mitt jobb. Jag blev jätte rörd!
Här om dagen så berättade min syster att min mamma hade döp en kattunge till Felica där vi hade våran sommarstuga när jag var liten. Suger åt mig som en liten svamp av allt som har med min mamma att göra=) Tänker ju lite extra på henne idag då det är morsdag!

Igår så var jag med två kompisar och såg Sex and the city.



De blev en cosmo innan filmen!



Idag så spöregnar det här, lite skönt tycker jag! Skönt att inte behöva känna någon press att ta sig utomhus=)

Fyra dar kvar tills jag kommer hem till sverige:)
Längtar!!

Ha en bra söndag och mordag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0