en dag i maj

Nu är det bara 15 dagar kvar till jag kommer hem till sverige på en kort visit. Om inte askmålnet stoppar mig, såklart!!
Jag längtar så till jag få hålla denna lilla ljuvel i min famn



Sötaste sötast!

Idag så har jag och min lillskrutt här vart ute på en lång promenad. Vi tog oss till bondgården för att finna två små föl där.


Söta!

Sedan tog vi en skogsväg hem. Jag visste att jag hade gått där i höstast men för ett ögonblick kände jag mig lite vilse. Nu så är det inte så lätt att gå vilse i horgen eftersom man ser sjön hela tiden. Så det gick bara bra!

Nu är det dax att återgå till arbetet och plocka upp min lilla skrutt. Lite Ice age tror jag att det kommer bli en liten stund. Kan nog snart varje replik i dessa filmer. Haha min favorit är den i ice age 3 när sid säger åt en av dinusarie ungarana att spotta ut ett djur och räknar one, two dont make me say three:) Jag och min stora pojke brukar gå och skämta om det:)

Idag ska det bli biffar till middag. Woho.. me like;)

ÅÅ nu kom precis min au pair mamma in me en liten present till mig från New York:) Ett par jeans leggins:)


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0