Sommarvärme!!

I helgen har det blivit mycket lapande av sol. Äntligen har det kommit sommarvärme. Nu efter tre veckor av regn så var det efterlängtat. Det har blivit mycket häng i parken.

I lördags så tog jag med en bok och köpte sushi och begav mig till chinagarden.





En av mina favorit böcker, som jag nu läser för andra gången!



Sedan kom sofia och vi hade lite picknick!
På kvällen så var åter tillbaka dock nu så hamnade vi på en bänk längst sjön. Sedan begav vi oss ut för att dansa en liten stund. I går så satt vi i en annan park hela dagen tills jag och malin gick hem med sofia och gjorde lite middag hos henne och så tittade vi på en film.

Idag så är det annandag pingst och det är en röd dag så jag är lite inne på att det är söndag idag. Lite snurrigt. I dag var vi ett gäng på sex stycken som hyrde trampbåtar och begav oss ut på sjön. Hur kul som helst!





Alperna i sikte!!



Mys i parken!

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0