Vår bilder!

Tänk vilken extra energi man få när våren gör entre. En gnutta lyckligare blir man nog allt! Imorgon ska jag fira att det är mars sista dag. Tycker att det vart mars alldeles för länge. Självklart ska jag fira att det är svägerskan Ingelas födelsedag också.
April kommer att bli månadernas månad.

Vår
En mini tripp till Geneve med Sofia
påsk (jag gillar)
Vännerna Jennie och Jessica kommer på besök. lycka!
Mina bästa kompisar kommer för en tripp. En oslagbar trio blir hel igen för en helg!  
Kommer att bli gammel moster Sara under den närmsta tiden. Mirakel!

Vår bilder från den plats jag befinner mig på



Från min promenad i lördags!
Horgen!



Våren nalkas!



Stod i dag och drog in den underbara doften av dessa vackra blommor!



En tisdagskväll blir till över zurichsee!

Nu ska det bli lite äntligen hemma för min del

kram kram


Kommentarer
Postat av: victoria

åhh min underbara rara sara!! längtar sååå tills vi kommer till dig. ska bli UNDERBART. saknar dig! stor kram! fina bilder förresten:)!

2010-03-31 @ 12:34:42
Postat av: Caroline

Fina bilder Sara!

2010-03-31 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0