dansat hela helgen lång

Helgen som var blev en riktig party helg. Det blev ausgang både fredag och lördagkväll och vi höll på ända in på morgontimmarna. Jag bara älskar att vara ute och dansa. Tycker det är så kul! Ångrar att jag inte har gått på mer dans i mitt liv. Men det kanske inte är försent än;)

Mina vänner



Felicia lär oss ett nytt tårkahåretsett



Jenni!!



Minna!



Flum!

Imorgon så ska jag nog ta mig in till zurich och kanske kosta på mig lite nya vår kläder. Det skulle sitta fint.
 Nu är det 19 dagar till kusinen Linda kommer på besök till schweiz. 50 dagar tills vännen Emelie kommer och 51 dagar till vännen Victoria kommer:)
Wiiii vad jag längtar!!

Kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0