mediciner hit och dit

Just nu så är mitt sängbord fullt med massa mediciner. Eller iallafall för att vara mig. Först så tar jag min två piller varje dag mot min hormon överproducerade sköldkötel. Nu har jag även råkat ut för hosta. En ganska ansträngande hosta som inte verkar vilja ge sig så idag så tog jag mig till apoteket och förklarade på knapar tyska mitt bekymmer. Jag lyckades komma där ifrån med hostmedicin. Sist men inte minst så har jag fått massa prickar på magen. Skulle tro att det är eksem av något slag. Pallar inte att det är nått annat! Men det behandlar jag med lite kortisonsalva så det löser sig nog. Vill inte gå till doktorn även om Dr Otth är en trevlig man.


 
Mina piller i min smarta pillerburk( skulle aldrig ha någon koll på hur många tabletter jag tagit om det inte var för den), hydrokortisonsalva, hostmedicin och lite halstabletter till mina hostatacker på nätterna:)

En liten överblick av mitt sängbord:)

sov sött, själv ska jag ta en liten hutt hostmedicin och lägga mig och läsa!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, va många! Hoppas prickarna försvinner! Jobbigt att ha nåt som man inte vet vad det är.

2010-03-16 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0