turkosfnatt!

Har drabbads av turkosfnatt. Jag köper allt (nästan iallafall) i turkost som kommer i min väg.
Älskar den färgen!



Här är några saker jag införskaffat mig för att de har den vackra färgen. Turkost!
Nu letar jag efter en sjal i den underbara färgen och även ett par jumpadojor skulle sitta fint;)
Jenni dök ju upp i lördags med ett par turkosa så nu vill jag också ha.
Hmhm kanske skulle de vara fint me en väska också.

TItta vilka vackra påskliljorn som förgyller mina dagar!

Har precis pressat i mig en mega go chocklad kakbit som jag fick av min värdmamma. Mastig men god:)
Jag är inne i en bok period nu. Läser den tjocka boken en förtjusande man av marian keyes, och som alltid så vad den väldigt trög i början. Men nu så har jag svårt att slita mig. Ibland så tycker jag att jag och Marian verkar ha väldigt lika och konstiga tankar. Lite läskit!!

Nä nu kallar jobbet!!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0