Längtar!!

Nu längtar jag hem. Vill att den här sista tiden ska gå fort. Jag längtar efter min familj, mina vänner och jag längtar jätte mycket till ett eget boende. Det tar på än att leva i en annan familj. Jag älskar verkligen min au pair familj, den bästa jag kan tänka mej. Men jag vill dyka ner i mina banankartånger och rota runt bland alla mina saker. Även om det känns väldigt skrämmande att åka hem igen. Det finns ju så mycket som jag kommer att behöva göra. Mina största frågetecken är vad ska jag göra i höst och vart ska jag bo??? Inte för att jag INTE har någonstans att bo men ändå vill ju ha mitt egna. Men att leta eget boende i uppsala brukar ju inte va det lättaste.



Har precis läst på min kompis blogg om hennes soff köp. Precis innan jag åkte till schweiz så hittade jag en jätte fin soffa. Den fanns på högsta. Jag blev lite små förälskad!



Den skulle jag vilja ha!

NU ska jag gå och baka lite. Imorgon är det nämligen jag och lillkillen som står för fikat på våran nya grupp Trollet:)

Ha en bra dag!!

( en sak jag inte längtar hem till är ju faktiskt all snö som finns där, ganska skönt att befinna sig mitt i vår tider med tunna jackor och finna blommor på marken:))



Kommentarer
Postat av: Becka i lingonskogen

Å vilken fin soffa. Köp den!

2010-03-23 @ 09:45:09
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: Jess

ska du inte komma och bo hos mig=(

2010-03-24 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0