förstår inte

Nyss så läste jag en artikel på unt och jag blev så paff att jag tillochmed blev helt tårögd. Den handlade om att ett nederlänskt parti ville ha igenom att man skulle kunna ha sex med minderåriga ner till 12 årsålder. Det stod att dom skulle lägga ner för att dom inte fick tillräkligt med namnunderskrifter för att få vara med i valet. Jag förstår inte ens att dom skulle kunna ha en chans till detta. Hur tänker dessa människor? Eller människor?? Nej, jag förstår inte. Hur jag än tänker så förstår jag inte. Förstår inte över huvudtaget.

Det ända jag förstår när jag läser om sånt här är att JAG vill vara med och kämpa för barns rättigheter, för det är just vad en 12 åring är, ett barn.

- Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0