En dag med Sofia

Imorse när jag vaknade så såg jag att ett ljust ljus försökte tränga in genom persienen på min balkongdörr. Hade läst att det kunde bli snö här idag så jag tänkte å typiskt nu är de snö ute. Jag förväntade mig snö men när jag vek upp persienen så fick jag slag. En dm ny snö låg på marken och så var de snöstorm. Hur gick det till? Igår var det ju fint vår väder. Hoppas det försvinner fort!

Annars idag så har jag haft en toppen dag. Jag träffade vännen Sofia och efter en lång strossande så hoppade vi in på migros för att äta lite lunch. Sen så tog Sofia med mig på en secund hand affär. Gillar att gå och titta på alla fina och allt skrott som samlas där. Jag hittade en jätte fin ljusstake!



Det fick bli lite provisorit med värmljus idag:)



Sofia med sitt nattlinne fynd:)



Vi stannade och kollade in dessa filurer på stationen. Vet inte vad instrumemntet heter men är typiskt för schweiz.
 Vackert!

Nu ikväll ska jag ta och titta på andra chansen (om det går). Hade en melodifestivalen kväll igår med mig själv och tittade igenom alla delfinaler. Många låtar är ju inte bra alltså! Min favorit blev dock Erik Saade eller vad han hette.


Ha en bra kväll!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0