Min sverige tripp!!

Nu är jag tillbaks i schweiz, för sista gången på ett tag. 
Min helg hemma i sverige var jätte bra. Möttes av Wilma, Pernilla, Hanna och Jossan som väntade på arlanda. Tårarna började att rinna så fort jag såg Pernilla stå där med hennes egna lilla wilma. Hon sträktes över till mig så fort vi möttes och vi bara stod där, och efter ett par minuter kunde jag få fram ett litet hej.
Sedan begav vi oss till Uppsala där vi besökte dragon palace. Efterlängtad sushi!! På kvällen så blev det grillning hos Pernilla och massa mys med lilla wimslan.
 


Sedan blev det lite bad med moster sara



På lördagen så vankades det börllop, Caroline och Johan. Jag fick ju träffa min underbara vänner Jennie och Jessica. Saknat dem så!



Så vackra!

Sen så körde jag, njöt av det svenska landskapet, till Roines 50 årsfest.



Där bjöds det på god mat, dans till (gamla sannex idag Per-Håkanz) och så fick jag ju kramas med Emelie och Victoria som dök upp som gubben i lådan:) älskar överraskningar!!



Jag bara älskar att dansa! Sägs ju att vi har det i blodet. Så det är kanske inte så konstigt att vi tre systrar alltid rockarloss på dansgolvet! 

Efter en toppen kväll så gick vi upp tidigt för att städa. Sedan så kom kusin Linda och hälsade på. På kvällskvisten så tände vi grillen återigen. Nu med hela stora familjen:)
Älskar min stor underbara familj! 



Grillmästaren!



Vi tog en titt på Iza som kommit till familjen också:) 

Nu är det bara drygt 40 dar tills jag kommer hem i sverige. Längtar!!

Ha en bra helg!

Själv ska jag hinna med en tjuvstart på midsommar och på söndag bär det av till Lichtenstein. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0