Liechtenstein!!

Idag så har jag, Sofia, Felicia och Diana var till Liechtenstein. En rolig dag med massor med skratt. Dock så var väl själv landet eller huvudstaden som vi åkte till ingenting att se. Vi besteg ett berg för att kolla in slottet, som är bebodd av en prins. När vi hade kommit upp så visade det sig att där fanns det ju inget för turister att göra. Mer än att stå utanför och glo så vi dukade då upp våran picknick och satte oss och hade en trevlig lunch. Sedan begav vi oss nerför och hamnade på en resturang där vi tog oss en varm kopp chocklad. Det var ju mums! Sen kom regnet! Sen avslutade vi dagen med mc donalds. Det var en rolig dag och nu har jag ett till land att pricka av på besökta-länder-listan:)  
Liechtenstein:
Litet land med vackra berg, staden inget speciellt att se men jag är glad för att ha vart där:) 

  

Hoppelihopphopp!!



Lite kämpigt var det!



Vårt mål!



Tände ett ljus i kyrkan gjorde jag också för Mor och Far!



Vackra land, schweiz jag bor i!



tack för en underbar dag!

Hmhm jag bara undrar en sak, varför alla får just det där förutom jag???

Sössa sött!!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0