I morgon far jag hem till sverige!!

Här om dagen så tog jag mig en titt i familjens almanacka för att se hur resten av tiden såg ut här. Då när jag kom till juli så upptäckte jag att mamman hade gjort en liten kråka den dagen jag ska lämna schweiz för gått.



sara åker hem:(


Hur ska jag kunna lämna mina underbara små killar och familjen här.
Det är en gåta för mig!  

Så hur min helg ut då:
Kramkalas me Wilma:) Pernilla och Hanna på arland
Lunch på dragon palace 
Ett besök hos frisören
Hälsa på mormor
Besöka bälinge och dess invånare
grillning hos pernilla

Ny morgon, nya upplevelser
Fixa mig inför bröllop
kramas me Jessie och Jennie
Åka på bröllop
fara vidare på 50 års kalas
dansa till fd sannex och ha kul med nära och kära

Ny morgon
Hjäpa till och städa byggdegården
träffa kusin Linda
grillning med hela tjocka familjen

Ja och en hel del till ska jag ju hinna med också, som att ringa ( och bråka om det behövs) med försäkringsbolget
ringa andra nödvändliga samtal
Viggis ska jag ju klämma in någongång också!

Ja vi får se hur det hela slutar, en underbar helg kommer det att bli i allafall:)  

Sitter och stirrar på min resväska som är fylld med alla vinterkläder, filmer, böcker mm 
kommer att åka tillbaka till schweiz med en tom resväsa:) 
Och om det blir övervikt, som kan ske så kommer lilla sara se ut som en michelingubbe när hon anländer till arland. För jag har två jackor och tjocktröjor som kan sättas på vid behov. Vinterdojorna kommer att åka på redan vid starten hemma. 

Nu ska jag ta och packa det sista!

kram kram


  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0