go schweiz!!

Igår så vann ju schweiz över spanien i en match i fotbolls VM. Så igår kväll var det många överlyckliga schweizare:) Biltutorna ekade i hela horgen och det tjoades i många timmar.
Till och med jag gjorde ett litet tjut ifrån mig



Haha dessa tutor är ju inte så populära har jag förstått. Om jag ska vara ärlig så har funderat många gånger på om vårann plötsligt bara ska försvinna. Det är ju så att jag brukar kunna vakna av den här på mornarna. Inte så kul!! Specillet inte när det är helg. Men jag står väl ut ett tag till:)

Nu är min hemresa bokad. Den 23 juli så dimper jag ner på arlanda. Blandade känslor! Men mest skönt!! Längtar så efter min familj och mina vänner!  

Och vad händer förhoppningsvis i morgon??
Jessie och Jennie kommer och hälsar på mig:) Lycklig!! Nu ska ju dom åka med sas och dom håller ju på att strejkar hit och dit. Vågar inte ens tänka tanken på att dom kanske inte kan komma denna gång me. Det var ju dessa vänner som blev stoppade pga askmålnet. Men jag hoppas så!! Vi kommer att ha en underbar helg:)

dagens bild:)



Ha en bra eftermiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0