Bockar små!!

I dag så har min 5 åring här vart lite krasslig, så han blev hemma från skolan. Jag tog då fram bockarna bruse sången och så gjorde vi en liten teater. 5 åringen var trollet och 2 åringen var bockarna som trampar över bron. Själv så stod jag för sången:) hehe ingen vacker tanke det heller!! Men det blev en hit iallafall. Vi spelade upp den för mamman när hon kom hem och jag hade två stolta pojkar en stolt mamma när det var färdigt spelat. En mycket stolt au pair fanns det ju också:) Dom var så duktiga!! ¨
Nu ikväll så har jag tittat på sommar med ernst, repriser från förra året på TV4 play. Tycker det är ett mysigt program. Samtidigt så gjorde jag lite franskmanikyr på mig själv.



Den blev ju hyffsat bra måste jag säga!
Det är ju inte ofta man har långa naglar på alla tio fingrar samtidigt! 

Nu ska jag ta en kopp te och sätta på mamma mia!

Nedräkning: 4 dar så kommer jessie och jennie
39 dar tills jag är hemme i sverige
och så en massa skoj mellan där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0