En titt från mina senaste veckor

De senaste veckorna har jag haft fullt upp och därför min frånvaro på bloggen. Har hört två vänner säga att de går in och tittar nästan dagligen om jag skrivit något så nu är det dax att skriva lite tänkte jag:)

För ett par helger sedan så var mina underbara vänner Jessie och Jennie på besök hos mig. Vi hade en toppen helg i Zurich fast att det regnade nästan konstant när de befann sig här. 

 

När regnet tog en lite paus så hann vi med en liten guidetur i zurich! Guide- Jag!
Sedan så gick vi på nordisco, kollade på kronprinsessans bröllopet, besök hemma hos mig och sedan lite mer party:)


Mina vänner!

Helgen efter det så följde jag med familjen till Italien, Verona. Föräldrarna skulle på bröllop och jag var med och passde pojkarna. Vi bodde på ett jätte fint familjehotell och spenderade mesta tiden vid poolen. Det blev en del dansande på barn discot också;) Hade en underbar helg!



Jag och stora pojken hade många simrace!  



Ja, detta är schweiz gott folk. Så vackert! Vi tog bilen till italien och jag hade svårt att slita blicken från den vackra utsikten. Berg, turkos aktikt vatten och längst upp snö på alperna! En vacker blandning!

Nu måste jag börja jobba igen!

Fortsättning följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0