Snart hem!!

Sitter och tänker på att jag snart faktiskt ska åka hem till sverige. Börjad att packa igår. Hur jag ska få hem allt det vet jag inte haha.. men det ordnar sig nog.
Läget när jag kommer hem kommer att vara att jag har fått ett studentrum på kantorn:) Mycket glad!! Med toalett kunde ju inte bli bättre. Jag har kommit in på lärarprogrammet, pedagogiskt arbete med yngre barn. Nu hoppas jag bara av hela mitt hjärta att jag lyckas med det här och kommer ut därifrån också. Skulle vara så tacksam om jag restet av mitt liv kunde tillbringa livet med att få jobba med de yngre barnen och finnas där för dem. För det är det jag älskar mest!!  



Igår tog jag och lillskrutt ett litet fotbad i sjön. Vi satt på en stentrappa som går ner i vatten. Stora båten kom med sina vågor, plötsligt var vi väldigt böta:) En liten fel bedömning va mig! Men kul hade vi ändå!

Kommer att sakna mina skruttar här så mycket!!

Ha en bra dag!

8 dar kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0