Min sista lördag i schweiz!!

Ja idag är det min sista lördag här i schweiz. Den ska jag spänndera med Sofia inne i zurich med shusi:) Ikväll ska jag vara barnvakt när min aupair mamma och hennes syster som är på besök ska gå ut och äta. Igår så träffade jag mina finska vänner för en hejdå drink. Vi hade det jätte mysigt!

 



På förmiddagen så tog jag en liten tur ner till lilla centrum här i min by. Satte mig vid sjön och det blev en glass och en coca cola.
Mys!!

 

En av två väskor är nu packade. Ska väl ta mig ann en stor städning av mitt rum också. 

Ha en bra dag! 



Kommentarer
Postat av: victoria

underbart att du snart e hemma igen älskade vän... känns som vi har så sjuuukt mkt o ta igen:). puss på dig!

2010-07-18 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0