Lite bloggand...

Idag är det onsdag och det innerbär att jag är ledig. Det går lite trökt för mig och mitt bloggande. Hade en ganska jobbig första vecka efter mitt besök hemma i sverige. Men saknaden jag kände börjar att lägga sig lite. Just nu sitter jag och lyssnar, ja han är nog min favorit på musik fronten för tillfället, Victorias nyfunna kärlek Magnus. Vacker, lite sorliga men väldigt fina låtar! 

Tänkte ta en lite kort återblick vad jag hade för mig hemma i sverige.
Först så spenderade jag en hel del tid men Adde, min sysyterson favorit:)
Jag fick låna en bil av Bosse som gjorde att det var så mycket lättare att hinna me allt och alla. När jag var en kväll hos sofie så pep det i hennes mobil och där stod det, hälsa sara att sabben är klar åt henne nu:) Hehe hade inte ens frågat efter en bil. Men vissa människor anstränger så för andra. Me like!!
Det blev en hel del film tittande hemma, Wallander, Falk och så var vi ett stort gäng på Göta kanal 3. Men kära hjärtanes vad den var dålig. Pinsamt dålig!!
Vi hade en julmiddag hos min bror, han tog ju familjen och flydde till malaysia så dom såg man inte så mycket av:)
Jag tog en sväng till västerås där jag hälsade på victoria. Där blev jag bjuden på god mat och mys.
Självaste julafton hade vi hemma hos pernilla och Robban. Jätte mysit! Jag fick en klocka, mysbyxor, en mugg med mig på ( haha kaos), fina ljuslyktor, en sushibok, presentkort mm.
På juldagen så tog jag, Victoria och Emelie en vända till flurran:) å vad kul man har med dessa två kvinnor.
Nyår spenderade jag hemma hos Hanna och Viktor. Johan, Hanna, Liam och Patrik var där och vi spelade Uppsla spelet hela kvällen och åt god mat.
Sofie som har precis fyllt 35 hade ett party dagen innan jag åkte som blev hel lyckad. Dagen började lite kaotisk men det löste sig bra iallafall.

Nu till verkligheten här borta.
Först och främst så är jag så lättnad över att jag har koll på pulsbesvären jag haft. Jag har vart till doktorn och proverna hade blivit bättre och jag är nu i form för att träna precis hur jag vill. Jag kommer att behöva äta medecin ca ett år men det är så skönt att veta vad felet är. Haha och ni ska se mig på krosstrainnen ( nä vet inte hur det stavas) vilket tempo jag kan hålla. Hade ingen anning om att man kunde hålla på så länge utan att det känns att hela hjärtat ska hoppa ut:) jag känner med andra ord att medecinen har hjälpt och den höga pulsen knäcker mig inte så lätt. 
Den 20 februari ska jag åka med min värd familj på skid semester. Underbart! Det ska bli så kul, längtar så!

Idag faller snön här i Horgen och det är så fint. Men känner lite besvikelse att det är en sådan underbar vinter i sverige och jag inte befinner mig där.

Idag så är planerna att jag ska göra min tyskaläxa, träna och kanske gå till badhuset med pojkarna och mamman. Skulle behöva ut och få lite frisk luft också.



Adde och moster Sara!



Av mig fick alla varsit schweiziskt inspererad julklapp



Julmat!



Klappar!



Vänskap!!

Ha en bra onsdag!

kram Sara


Kommentarer
Postat av: victoria

åååå sara va roligt o att du ska åka iväg på skidsemester me din familj du får berätta mer sen..! hihi kul att du gillar Magnus musik oxå, då e vi 2;). miss you habbis!! kraam!!

2010-01-16 @ 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0