Mer ljus!!!

Jag längtar så mycket till våren. Skulle villja vakna i morgon och att det är mars med stålande vårsol. Jag är så trött på mörkret. Förstår inte varför större delen av dagen större delen av året är så mörkt. Jag tror att människan skulle vara så mycket gladare om det skulle vara ljust längre om dagarna. Mer ljus åt folket!! Tycker dock att det har blivit lite ljusare här. Nu blir det inte mörkt innan kl 17 och jag har en liten känsla att det brukar vara mörkt då vid denna tid i sverige. Eller jag kanske misstar mig?? Jag vill ha lite mer ljus i mitt liv, ljus av alla slag.
Igår så var jag på bio med min vän Sofia. Vi såg dr parassus. Ett filmval som jag inte skulle ha gjort om jag skulle ha valt film men den var jätte bra. Blir lite facsinerad av onaturliga filmer och dess häftiga scener. Fast Harry Potter förstår jag mig inte riktigt på.
Min söta vän Sofia igår hon va så söt att hon bjöd mig på bio:)

ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Becka

Flytta till Afrika eller tänd mer ljus. :)



Puss på dig min lilla granne

2010-01-19 @ 19:30:12
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: sara johansson

flyttar du me till afrika då:)skulle nog behöva en afrikguide hehe:)

2010-01-21 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0