En rolig helg!!

Måndag, ny vecka och massa sol ute. Jag gillar! Måndag är faktiskt en av mina favorit dagar då jag och lillpojken går på musik klass. Jag och han bara älskar det! Är så kul att se alla små sötnosar sitta och sjunga och spela lite instrument.
I helgen så hade jag det fullt upp. I fredags så träffade jag mina finska vänner på en fika på starbucks. Sen i lördags så bar det åt till Luzern där jag blev guidad i den vackra staden. Igår så spenderade jag kvällen tillsammans med min ganska nyfunna vän Felicia:) Vi hyrde film, blev dock lite fel för den var såååå dålig. Det var den ganska nya filmen med Leonardo Dicaprio och Kate Winslet. Men det blev pizza och den fick absolut högsta betyg då den var super god. Jag hade så trevlig så:) 
Ikväll så ska jag gå på bio tillsammans med Sofia. Vad vi ska se har jag inte hundra koll på, haha men jag litar på Sofias val:)

Saknar så min kamera som jag lämnade in när jag var i sverige då den uppförde sig lite konstigt. Det ska vara hel nu så nu väntar jag bara att den ska dimpa ner i brevlåda efter att Anneli ska skicka den till mig.

Ha en bra måndag!!

kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0