saknar mina vänner

Nää nu saknar jag mina vänner där hemma jätte mycket. Hittade denna vackra bild på facebook av en slump.



Hänger inte med i vad som händer där hemma längre. Nu när jessie och jennie är hemma så är kompis skaran komplett hemma i sverige.
Jag vet inte hur det går med mina två bästa kompisars pojkvänner, jag vet inte hur deras familjer mår, jag vet inte hur dom mår på riktigt. ÅÅ det är sådana frågor som jag alltid vill hålla koll på. 
Saknar mina vänner så!! 

På måndag så har jag vart här borta i 6 månader. En lång tid! Om en vecka och ett år sedan så sa min pappa sina sista ord till mig. En evighet sedan!

Jag gillar detta land så mycket och uppskattar min tid här men när vissa känslor och tankar gör sig mer påminda så önskar man att man inte var så långt hemifrån.

Våren börjar komma här i horgen och det tycker jag är underbart. Såg de första snödropparna igår! Idag så sitter jag med en JÄTTE träningsvärk i ja bak i höften faktiskt. Vi var ut och dansade och tydligen har jag inte gjort det på ett bra tag. Men ack så kul det är att stå och svänga loss på ett dansgolv:) Me like!!

Ska nog ut på en promenad och köpa mig nått att äta.

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0