Saknar!!

Fick en sådan stor känsla att få sätta mig i en bil och köra iväg. Saknar min volvo, tänk att få sitta bakom ratten i volvon och höra att I wich I was a punkrocker börjar på radion. Absolut min favoritlåt i bilen:) Om ni någon gång ser mig sitta och sjung för fulla muggar i en bil så är det ganska stor chans att det är just den låten. Tänk att få flyga fram över vägarn i uppsala.

Saknar sååå!!



Jag vill ut och köra nuuuu....

Hittade några vackra vårbilder





Vill ha vår nu!!

I helgen så ska jag och min vän Sofia ut och åka kälke på schweizisk vis:) haha får se hur det slutar. Det kommer att vara en stor upplevelse kan ja lova.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0