Min underbara helg!!

Ja, planen var att jag skulle åka med min au pair amilj och åka skidor under helg. Packad och klar var jag.  På torsdgas eftermiddaden så skulle jag följa med mamman och lillpojken ner till affären och handla lite snacks innan det skulle bära av. Sen skulle vi plötsligt hämta pappan i familjen som stod och väntade på stationen. Trodde jag. För plötsligt så dunkar Hanna, ja det var HANNA, på min ruta. Jag kan inte beskriv mina känslor och taknar i ord för allt var så konstigt. Hon var gråt färdig och jag tänkte bara men Hanna henne måste jag hjälpa. Sen så dök ju en efter en upp utanför bilen. Så ja där hade alltså hela familjen kånkat sig hit till schweiz. Blev så chockad, händerna baar skakade. Men så glad jag blev. Lycka, lycka var det!! Pernilla med sin bäbis mage var där, Bosse med sin rullstol. Ja det hela var ofattbart.




Mina chockuttryck bilder kommer sen!



Familje mys i sängen! En shungamålning:)



Hela gänget samlat!

Är dom inte fantastiska!

Så vad hade vi för oss? Jo vi tog en shoping runda i Zurich under fredagen tyvärr så regnade ju det så det blev inte så mycket spatsering runt stan. Sen blev det resturange igen på kvällen. På lördagen så blev det tårtkalss hemma hos mej:) sen blev det en tur i horgen. Och mycket där till. Allt var så kul!!

Idag så är Sara jätte trött, men vad gör det efter en sådan helg:)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken överraskning! Gud va roligt!!! :)

2010-02-16 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0