hemmagjorda semlor

Nu har jag precis ätit hemmagjorda semlor som jag och stora killen har gjort. Jag var mest till för att visa hur man gjorde, första semlan han någonsin hade sett:) Nu är barnens mormor här på besök så det blev ett stort semelkals som blev mycket uppskattat.

Har ni sett att jag har lyckas att gjort lite förändringar på bloggen;) hehe det tog en tag. Men nu får den se ut som den gör. Fick nästa utbrått på datorn igår för att den inte var så hjälpsam. En sak jag lärde mig igår var faktiskt att saker faktiskt kan funka bättre om man slår lite på det. Min vänster knapp på datorn som jag tex andvänder när jag ska markera saker är lite koko men efter att jag bankade på den ett tag så funkar den nu ganska bra:)

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna!



Chock uttrycket när jag överraskades med att hela familjen var här:)
Tydligen så gick jag inte ur bilen på engång utan satt där ett tag. Tog ett bra tag innan hjärnan fattade vad som försegick!



Min 25 årsdag!

Snart beger jag mig iväg på tyska. Nu är det bara två gånger kvar! Skönt tycker jag, fast jag kommer nog att sakna människorna lite. Jag har en rolig klass. 

På lördag så beger jag mig på skidsemster (pulka för mig) med au pair familjen (tror ja;))  Vi ska åka till ett ställe som heter Hassleberg. Jag ska vara där tills på tisdagkväll sedan så åker jag själv hem och kommer att var hemma ensam tills på söndagen efter. Skönt!! Eller det kommer nog att bli lite ensamt fast jag måste erkänna att jag ser fram emot det. Men det ska bli jätte kul att först åka iväg på en liten semseter:)

Ha en bra dag!

kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0