Helg bestyr

Sitter och har rast nu när lillkillen tar sin tupplur.

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera:) Den va så efterlängtad!

Lite bilder ifrån min helg: 

 

Mina barrunde kompisar Sofia och Felicia



Cosmo:)



Hehe jag börjar bli brunhårig

Ifredags när vi var ute så träffade vi några lustig killar som kom med militär kläder. När jag berättade att vi var från sverige sa han Å har du snus då? Haha ja har inte kopplat än att det bara snusas i sverige. Vi hade det jätte kul ifredags! Sent och blöta fötter blev det.
I lördags så var jag med en irlänsk tjej från min tyskaklass och såg its complication på bio. Det var så rolig!!

Oj nu msåte jag ta upp min lilla pojke som sussar så sött!!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0