Äventyr!!

Jag har en sådan stor längtan för att göra ett äventyr. Skulle vilja packa min ryggsäck och leva som en backpacker för en tid. Saknar det så! Känns som min och victorias australien resa var en evighet sedan. Tänk att bara få sätta sig på ett plan som tar en till ett upplevelseland där man kan upptäcka nya saker. Känns för tillfället att jag sitter fast på samma ställe. Nu bor jag i ett land som jag beundrar och alla vägar är öppna för mig att ta mig hit och dit. Så igentligen så är det ju bara att göra det.

Saknar känslan att vara någon helt annanstanns!

Hittade några bilder från mitt livs äventyr








Berg, vackra utsiker och sitt liv nerpackad i en väska. Me like!!

Snart så återvänder mina vänner som vart ute på luffen en bra tag till kalla sverige igen. Att läsa deras resdagbok får mig ju att vilja mer.

Jaja nu ska jag ner i mitt horgen centrum och fixa lite prylar. Det får bli dagen äventyr:)

kram kram



Kommentarer
Postat av: Jess

Aaaah vilka fina bilder fran Oz!!!! Saknar! Och fina bilder fran schweitz for den delen med. Nu e vi i Bangkok, bara 5 dagar kvar! Fattar det inte. Synd att du inte kan kommma pa var valkommenhem fest den 27=( saknar sa mycket att festa med dig...KRAM!

2010-02-20 @ 05:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0