25 år!!

Ja idag så blir jag 25 år. Sjukt. 5 år kvar till 30. Dem som verkligen känner mig vet ju om min åldersnoja. Känns som det ja skulle hinna med under 10 år har plötsligt blivit 5 år. Men man ska ju vara glad att man blir älder. Alla får ju inte den chansen.
Min födelsedag har vart bra, fint och skönt väder. Här hemma så beställdes det pizza till dagen i ära och så blev det vin, sång och paket:) Lillpojkens ena favoritlåt är ju ja må du leva så han klämde i från tårna. En bra, men annulunda födelsedag. Fick ett så vackert halsband och örhängen av mina bästa vänner. I helgen som var så fick jag en sverige tröja av min kära familj som ja ska ha när ja tränar på gymmet;) och självklart den största presenten att de hade kosta på sig att ta sig hit till mig.
Min 25 årsdag kommer jag att sluta med film, en tårtbit jag köpt på coop och en kopp te.



Tack alla som har skickat kort, sms och skrivit hälsningar på facebook:)
Det har värmt så mycket!



Nu har jag funits på denna jord i ganska precis (20.41 kom jag till världen) 25 år. Jag undrar hur mitt liv ser ut om 1 år, 5 år, 20 år och 50 år. Men det återstår ju bara att se. Tänk att för ett år sedan så låg min pappa på sjukhuset. Mycket som hänt sedan den 9 februari 2009 då hela mitt liv förändrades.

Nu ska jag ha lite födelsedags firande för mg själv

kram från Sara 25 ( åå de känns så sjukt mycket och vuxet)
Men som mamma Caroline precis sa till mig, Sara ingen stress du är i den bästa åldern:)


Kommentarer
Postat av: Becka

25 är en bra ålder. Då är man mogen, inte för barnslig men inte för gammal. Helt perfekt ålder helt enkelt. Jag tänker på dig så mycket min vän. Vill att du ska komma hit. Och jag ska försöka hinna hälsa på dig innan du kommer hem till Sverige igen.



Kram

2010-02-09 @ 21:59:27
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0