Vitsippor!

Sitter och har min rast nu och framför mig så står det en bukett nyplockade vitsippor. Jag och min lilla skrutt har vart i skogen idag och nosat (lillskruttens variant av att lukta:)) och plockat vitsippor. Pårlande bäck, fåglekvitter och ljuvliga dofter. Älskar våren!!





Ett hav av vitsippor!

Nedräkning...

I dag är det bara 9 dar tills Jessica och Jennie kommer och hälsar på här i schweiz. Woho!! Vi har inte träffats sedan i augusti så det kommer att bli en hjärtlig återförening.

Nu måste min lillskrutt upp. Ice age blir det nog en stund om han får betämma:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jess

jaaaaa, bara 9 dagar! Fattar inte att vi äntligen snart ska åka. Ska bli kuuuul!Har saknat dig massor=)

2010-04-08 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0