Mina skruttar!

När den dagen kommer och jag ska lämna min små pojkar här och åka hem till sverige igen kommer att vara en svår dag. De har verkligen satt sina spår i mitt hjärta och jag kommer att sakna dem så mycket.

Idag så satt den minsta plutten och tittade på TV och säger till mig när jag går förbi. Sara mysa mig! Ja inte kunde jag göra nått annat än att sätta mig där och gosa.

Igår kom den stor skrutten in i mitt rum med ett vykort som han fråga om vi kunde göra något med. Visst ,sa jag. Har svår att säga nej när han tittar in i mitt rum och frågar om vi kan pyssla:) När jag vände på kortet så såg jag att han hade skrivit Sara (au pair) och sedan hans namn (5 åring) nedanför. Han kan inte texta själv men han sitter och skriver av saker man först får skiva åt honom.

Dom är så goa att jag vill sluka dom!

För en stund sedan drog lillskrutten i mitt handtag(han når inte att öppna dörren) och skrek Tigern kommer. När jag öppnade dörren flög han upp i min säng och säger, klappa??

Nu 10 min senare och jag sitter och skriver detta så knackar det på min balkong dörr och pojkarna plus mamman tittar fram och vinkar för glatta livet:)

Kommer att sakna!

Idag så har jag träffat jag min kusin Chris som hade med sig en väska med saker hemifrån sverige som syster annneli har plockat ihop.
Så ikväll blir det Melba pesch cider och öb ansiktsinpackning:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0