Geneve!!

Ja då var det påsk. Inte för att jag har haft någon speciell påskkänsla i år. I veckan så köpte jag mig en fin påsk höna som står och pryder mitt fönster. Jag har inte ätit någon speciell påskmat. Saknar det!
Men idag så fick jag en påskkanin från mitt älskade gym. 

 

I fredags kväll så åkte jag tillsammans med sofia till Geneve. Vi spenderade gårdagen med att spatsera runt i gamlastan, klättrade upp i ett kyrktorn och så åt vi sushi:) jag hade det jätte roligt och vi är redan i färd att planera nästa tripp. Vart den går får vi se:)
Vi sov på ett hostel och jag älskar den känslan att var ute på resandefot. Många minnen väcktes!



Den kända fontänen!



Flum i parken!



Geneve! Utsiketn från kyrktornet.



klockan som vi spenderade tolvslaget vid natten mot påskafton



Sofia på hostlet!

Det blev en resa med mycket skratt! Och eftersom vi var lite trött under dagen så tog vi oss en power nap på tramen 17 i en och en halv timme. Vi sov och åkte fram och tillbaka:)

Nu önskar jag alla en GLAD PÅSK :)

Kram sara


Kommentarer
Postat av: rebecka

Å så mysigt. Du är den finaste. Puss.

2010-04-05 @ 16:07:46
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: victoria

vilken vacker bild på dig habiboa:)

2010-04-06 @ 21:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0