I blomster tider!!

De senaste dagarna så har det vart riktig sommar värme här. Här om dan så la jag mig på en filt och läste topp hälsa för en stund. Resultatet: Det svider fortfarande på min ganska röda rygg efter två dagar. Igår så tog jag framsidan men dock så smörjde jag in mig rikligt så det blev bättre. Solen tar så mycket mer här än vad man är van med hemma i sverige. Tänkte lägga upp några bilder från dagarna som vart



Syrenerna blommar för fullt!



Att bo nära hagar och öppna fält gillar jag nog mest. Fast att jag nu längtar tills jag får bo i en lägenhet i stan så kommer jag nog alltid att trivas bäst på landet.



vackert, eller hur?
Att sitta på en bänk och ha den här utsikten är precis vad jag kan göra under min arbetstid:)
Nåja inte jämt. Men när det ska sncksas och vi besöker bondgården;)



Nja denna bild var ju inte den bästa. Det jag försöker att visa här är att jag hittade liljekonvaljer som är utslagna. I sverige förknippar iallafall jag de me skolavslutningar, och så hittar jag dom här utslagna i slutet på april. Inte vad jag hade väntat mig.
Liljekonvaljen må vara en av de vackraste blomman på jorden!



Måste ju bara visa att jag och lillplutten planterade lite egna blommor i veckan som gick. Får se hur det går:)

I morgon ska jag träffa Malin, få se vad vi hittar på!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0