Magkatarr!!!

Nu har jag fått magkatarr. Usch, gillar de inte alls. Ligger i sängen i fosteställning och tittar på vänner. varför nu? inte för att det någonsin finns ett bra tillfälle att få magkatarr men jag har ju lite att göra denna vecka. Eller rättasagt idag.

Om två dagar så är min vänner här och det är jag ju super glad för:) Det kommer att bli en kanon helg av dess like.



haha längtar tills jag få krama om dess fantastiska vänner:)

Igår så tog jag min lillskrutt till doktorn. Eftersom all energi gick åt att lugna ner min skrutt och sedan försöka dölja mina egna magsmärtor så hann jag inte ens att reflektera över att jag skulle sitta där och försöka få fram mitt ärende på engelska med en schweizisk läkare. Men det gick bra! 
Blir återigen stolt över vad man klara!  

Nu ska jag fortsätta min fika tillsammans med Sofie, Pernilla, Hanna och Adde:)
Tänk vad skype ger möjlighet till:)

kram


Kommentarer
Postat av: rebecka

Gurimålla (norskt uttryck= år käre tid/hjälp)vad jag är stolt över dig!! Du är en hjälte. Det är inte alla som har fått lära känna nån sån fin människa som du.



Hoppas magkatarren gått över nu.

KRAM

2010-04-14 @ 21:58:13
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0