Tråkig söndag!

Tråkig söndag! Jag har inget att göra och ingen att träffa. Tråkigt, tråkigt!

Igår så gick jag ut en stund och tog med mig sos-barnbyars tidning och satte mig och läste den i solen. Medans fåglarna kvittrade och blommorna doftade.  



Vilken stolt sos faddar jag är. Beundrar de människor som viker sitt liv åt att hjälpa andra som har det svårt.

Måste bara visa ett odyliskt hus som jag passera nästan varje dag. Tycker att det ser sagolikt ut.



På något sätt så får det mig att tänka på min gamla granne Mariann!

Just nu så sitter det reklam för mitt gym uppe och pryder större delar av zurich och horgen.



Det får mig att le varje gång jag går förbi, jag gillar verkligen mitt gym!

Nä nu ska jag väl ta mig ut på en upptäksfärd så jag inte sitter inne och latar hela dagen. Men ack vad jag skulle vilja göra den upptäcksfärden med någon:(

Ha en toppen söndag!!

kram sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0