Mina underbara vänner!!

I helgen som var så hade jag mina underbara vänner här på besök. Och tänk att båda kom. Onsdag natten var inte rolig. Skulle dom kunna komma eller skulle dom inte komma pga vulkanen. Men dom kom!!
 Lycka!!

Vi hade en så bra helg. Jag och Emelie som kom en dag tidigare hade en mysig kväll på resturange och sedan en kvällspromenad och tittade på kyrkorna.



De blev tårar när jag fick syn på min Emelie på flygplatsen



Sedan var det dax för viggis att komma på fredagen och då blev det årterigen tårar



På fredagen så tog vi en båttripp ut till horgen där jag bor för att titta hur det ser ut. Vi tog en tur till mitt gym också;) och det visade sig från sin bästa sida:) På kvällen hade vi en myskväll. På lördagen var de dax för shoping och sedan blev det sushi i parken.



På kvällen blev det lite party party:) 

På söndagen så besteg vi utlieberg. 



Fina vänner!

Vi avslutade kvällen på en resturang.

Så mycket skratt det blev i helgen har det inte blivit på länge. Vänder på huvudet och tittar upp på berget som vi var på och kan inte göra annat än att le:)

Saknar mina vänner så mycket och längtar tills vi ses igen!



Vänskap!! 

kram sara


 


Kommentarer
Postat av: victoria

ååå fina fina sara! hade en underbar helg hos dig:). längtar tills vi ses igen:). puss o kram!

2010-04-30 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0