Kalles kaviar!!

Det måste finnas någon speciell kärlek mellan kaviar och svenska barn. När jag jobbade på förskolor så var nog kaviar den populäraste pålägget. Man hörde många kommenterande föräldrar när det fick sin välkommst puss av sitt barn, har du ätit kaviar:)
Mina små pojkar här halv svenskar som det är så älskar de kaviar. Här så får man ju tag på kaviar på IKEA. Vi har vart utan kaviar ett par veckor nu så de senaste veckorna jag och lillskrutten har vart och handlat på coop så får jag alltid frågan. Kaviar sara, kan vi köpa kaviar? Att då förklara att man inte kan köpa kaviar på coop för en 2 åring är inte det lättaste. Men så igår så var några kompisar till IKEA och jag betällde då lite kaviar. Så imorgon ska vi äta kaviar det kan ja lova:)

Ikväll så har jag vart och spelat biljard med mina finska vännen:)

Imorgon så ska jag åter igen utmana mina kunskaper, dax att ringa och besköka doktorn igen med min lilla skrutt:)

Nu är det inte långt kvar tills vännerna kommer:)

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0