en bra dag

 Vet ni vad jag älskar? Jo när man öppnar sin blogg och man tittar om man har fått några komentarer och så har jag det:) Tycker det är så kul när ni lämnar små spår efter er. Fortsätt med det:)
Idag så har jag haft en jätte bra dag med lite kaos. Först så var vi och fixade min inskriving här och så ett tåg kort. Haha jag har tagit kort i en atomat och kära nån va rolig jag såg ut. Men men jag ska ju bara ha det ett år som mamman i familjen sa.Haha. Sen så har jag skaffat mig lite vänner idag, kanske, har nämligen sms:at och msn:at med två tjejer idag som bor här. Familjens mamma är så mån om att jag ska få kompisar att hon fixar nummer och mail adresser från höger och vänster:) Så nu ska jag träffa ett gäng imorgon. Jätte nervös!!! Jag har vart och handlat idag också. På coop. Jag som är en riktig ICA tjej måste nu ett tid framöver bli en coop handlare. Jag sprang runt kanske 10 varav( överdriver inte) i den lilla affären innan jag beslutade att jag var färdig. Jag hade en lista och det slutade med att det bara var gurkan som jag inte hade med mig hem. ÅÅ det va så krånligt att hitta rätt. Inget ser ju ut som hemma. Och så krångla jag vid kassan med pengarna och sen så när jag äntligen var färdig och hade packat vagnen full kommer en kille fram springade och säger nått på tyska och viftar med lillpöjkens keps. Sen var det bara att bestiga vägen hem. Att man bestiger är saningens rätta ord för det går bara rakt upp. Kommer att ha mega kondis när jag återväder hem med alla dessa backar. Nu ikväll så har jag haft en jätte myssig middag tillsammans med mamman och pappan. Har lånat lite filmer av dom som jag nog ska titta på innan jag sössar. Ps.I love you har sett den förr men vilken film. Ett tips!! 
Imorgon ska vi på någon slags tågstations invigning här i horgen. Hoppas vädret är fint:)

Till min underbara vän jessie:)

 

Kram sara


Kommentarer
Postat av: victoria

hej bästa kompis! kul o höra att d går bra för dig, grym du är sara! hehe vet hur d känns me misslyckade foton, du har ju sett bilden på mig på mitt friskis kort...haha! man får sig ett gott skratt varje gång man går o tränar iaf;). hoppas dagen varit bra! vi hörs hjärtat! puss!

2009-09-05 @ 21:37:47
Postat av: jess

ååh vilken fin bild. blev så glad! Va skönt att höra att du har de bra, kommer ihåg hur förvirrande och konstigt allt kändes först när ja kom till london. Lycka till me tjejerna, dom kommer tycka om dig lika mycket som v gör=) Kram

2009-09-05 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0