Min spegel där!!

Vad jobbit det är
när man vill hjälpa och man är så långt borta. 
När man vet precis hur den andra känner och har det.
När man har vart med om precis samma sak.
När man står maktlös.
När man vill säga att det blir bra men man vet att för den andra spelar dessa ord ingen roll.
Men av erfarenhet så vet jag att man kommer att kunna skratta igen.
Första gången ifrågasatte jag det.
Andra gången tvivlade jag.
Men senast idag så skrattade jag så mycket att jag inte kunde sluta. 
Så du min spegel där kommer att klara det lika bra som jag. 
För starka det är vi, starkare än många andra! 


Kommentarer
Postat av: victoria

sara det här var nåt av det finaste jag läst...gick rakt in i hjärtat på mig...du är så stark min ängel... kram

2009-09-16 @ 21:45:01
Postat av: becka

håller med victoria. Mycket fint skrivet. Du är stark och duktig. kram

2009-09-18 @ 08:11:48
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0