Hemresa inplanerad!!

Nu har jag fått vetat när jag kommer hem i jul. Typ den 16 december och kommer att åka tillbaka den 3 januari. Oj vad jag vill träffa alla då:) Hoppas att alla är hemma!!
Jag har hittat en ny favorit dricka här i schweiz. Rivella!! En läsk som smakar som trocadero/icetea. Mycket god!!
Idag har jag suttit och letat efter språkkureser. För att man ska veta vilken nivå man ligger på så fick man göra ett test. A1 hamnade jag i. Pinsamt att faktiskt ha läst tyska i 7 år och hamnar på den nivån. Kom inte på nybörjar nivån iallafall:) Men det känns skönt att kanske komma på en lite lättare kurs än att hamna för långt upp och att det blir jobbigt. Ska ju läsa det för att det är kul och inte för att jag måste. 
 Fick post här idag för första gången. Mitt tågpass. Och jag såg hel skum ut på bilden. Vit som ett spöke nästan.
Imorgon ska jag nog ta mig in till zurich eller kanske bara strosa i horgens lilla centrum. Jag ska kolla på saker som jag ska ha när jag pysslar och liknade med killpojken.
I förr går kom mamman och sa till mig att jag jätte gäran fick ha som ett schema och teman för lillpojken. Wiii så glad jag blev när hon sa det. Nu ska jag börja planera vad vi ska göra och verkligen lägga upp något. Jag älskar ju det!! Nu får jag bestämma vad jag tycker är kul och vad jag tror att han behöver. Pyssel, skogen, utflykter och en massa kul ska det bli!!
Mina teman som jag funderar på nu är skogen,hösten, halloween, något beroende på hur vädret är och självklart julen. Ska nog få in någon svensk författare också. Imorgon ska jag besätmma mer.

Ska ha lite fredags mys nu!! 


Kommentarer
Postat av: victoria

yeeeaay!! snart kommer du hem o ännu mer snart kommer ja till dig:). kramar!!

2009-09-16 @ 21:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0