Nu är ja i Schweiz!!

Hej alla som läser min blogg:)
nu har jag kommit fram till Schweiz, vackra Horgen. Resan hit gick jätte bra och flygturen va lugn:) Nu ikväll så fick jag internet och just nu så har jag lite svårt att slita mig ifrån det. Har pratat med så många via internet på alla möjliga sätt ikväll:) sjukt hur allt kan funka.
Så hur har jag det här borta då?
 Jo det ät jätte bra. Familjen är jätte snälla och trevliga. Det är så sjukt vackert här också, inte dålig utsikt jag har heller.

 

Men ack vilka backar dom har här. Upp ner upp ner...kommer att ha träningsvärk imorgon efter min promenad idag. Imorgon ska jag utforska stället lite mera. Mer info kommer:) 

sössa sött!! 


Kommentarer
Postat av: becka

Wow. Det ser ju helt underbart ut. Häftigt att du är där! Jag ska läsa så ofta jag bara kan. KRAM

2009-09-04 @ 16:34:18
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: Jessica

Oh woáw va jag är glad for din skull modiga du, Lycka lycka till med allt vännen, Ha en såå bra vecka

kramisar Jessica

2009-09-04 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0