på promenad

 Tack för era fina komentarer, det va visst några som fatta poängen:)
Idag så har jag vart ute och gått i Horgen. Jag började med att gå uppåt för jag ville så gärna komma till något skogs område men sen när kartan inte hade med alla vägar så bestämmde jag mig för att gå ner till det lilla centrumet. Va lite trött på att bara gå uppför också. I cetrumet kollade jag upp vart bussarna gick ifrån ( så att man slipper att gå så långt hem på kvällen när man vart ute på äventyr) och sen så promenerade jag längst sjön och faktiskt så var det ganska många som var i och badade i det fina vädret som vi haft idag. Jag tog sen en liten fika på ett cafe. När jag kom in så sa kvinnan att dom precis hade stängt och jag skulle precis gå men nej nej självklart så fick jag köpa en fika:) det blev en bagel och en coka cola. Sen när jag skulle vända hemåt så tänkte jag varför inte åka med bussen så jag vet vilken väg den tar. Så nu vet jag det:)
Igår så var jag och träffade några finska tjejer i zurich som också jobbar som au-pairer. Vi gick till en bar där vi satt och pratade. I morgon ska jag följa med en svensk tjej till svenska kyrkan där dom har au-pair träffar. Det ska bli jätte kul! 
Har haft en så skön dag idag:) 



Utsikten på min promenad över zurich sjön



Zurich i sikte. Nu har jag lika bra zom som victoria:) 

Ha det så bra!!
 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Halloj

coola bilder, sooft utsikt över sjön,

sköt om dig!

Kramisar Jessica

2009-09-08 @ 15:11:36
Postat av: jess

ååh de ser ju jättemysigt ut där!! Ska absolut komma o hälsa på sen! Kramis

2009-09-08 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0