Torsten!!

Idag får min pappa träffa sin bror Torsten. 
Tänker på min kusin Linda och min farmor som för andra gången detta år mister en son. 
Och alla andra hemma i sverige som sörjer idag. 
Just nu känner jag en sån orättvisan. Varför skall vi som miste vårna mamma när vi var så små mista våran pappa innan vi ens har passerat 25?
Linda, om jag kunde vara hos dig nu och få krama dig och säga att det kommer att bli bra efter en tids tomhet och saknad.

Tänker på er!!



En dikt ur min lilla lyckobok jag köpte efter att min pappa gick bort

"Livet börjar på nytt varje sekund.
Låt oss blicka framåt med glädje och möta det.
Vi ser bättre när vi blickar framåt än bakåt."

Sara


Kommentarer
Postat av: becka

å. Är det det som har hänt..



Ja, livet har så mycket obesvarliga varför-frågor. Men det gäller att inte tänka för mycket på dem utan istället rikta in sig på allt det som man faktiskt har.



Tänker på dig, Linda, din farmor och resten av din släkt. Det är inte rättvist nej.



Kram.

2009-09-29 @ 22:34:36
URL: http://www.afrikabecka.blogspot.com
Postat av: victoria

tänker på dig sara....stor kram

2009-09-30 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0