I dag så....

I dag så pratade jag med min vän Rebecka. Rebecka som tog in mig i bloggvärlden. Vi hade inte pratat på jätte länge. Min duktig kompis som är så rar!
Idag så var jag och lilla killen på en amerikans musik klass. Vi ska börja att gå dit på måndagar. Det var jätte kul, vi sjöng och spelade lite instrument. Åter lite imponerade över vad jag klara av:)
I fredags så var jag ut och träffade min kompis Nisa och en annan tjej. Vi tog en fika och sen gick vi till en bar. Vi hade jätte kul!!
Söndagen spenderade jag tillsammans med min kusin Chris. Jag följde med till hans kompis på en födelsedags kalas. Ett gäng snälla och sköna schweizare. På vägen dit så fick jag skåda hur vackert Schweiz är.
I morgon så ska jag ha en dag för mig själv, tror att det blir en dag i Zurich.

Kram Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0