Fredag igen!!

Fredag igen!
Tänk att veckorna går så fort, tycktde det var måndag nyss. Har precis damsugit hela huset som är min fredags syselsetning. Kommer att jobba mellan kl 15.30 och kl 18 idag med lillpojken när dom andra är på simskola. I går så var jag ute och promenerade men min kompis Nisa som bor inte så långt bort från mig. Sorligt nog ska hon åka tillbaka hem till finland snart. Vi kanske ska träffas i kväll igen och ta oss in till zurich. Hoppas!! Skulle vara så kul.
Just nu så sitter jag och har mys. En kopp svenskt vanilj te och jätte goda kex. Tänk vilket gått te vi har där hemma.
I onsdags så var ju jag och mamman och pojkarna till Bern där de skulle fixa pass. En jätte fin satd. Lite Prag känsla över det hela. Gamla byggnader, katedral och massa kyrkor. När vi skulle åka hem så blev det hela lite kaos artat. Den blev en olyka på motorvägen så vi beslutade oss för en stud senare att ta en annan väg. Hon hade planerat att vi skulle vara hemma kl 18 men vi kom hem kl 20. Vi var ju tvugna att stanna och äta för att det blev så sent. Lillpojken va inte helt så nöjd att tillbringa så lång tid i bilen. Och kära nån va jag for runt i bilen för att få alla så nöjda som möjligt. Men vi hade en jätte trevlig och mysig utflykt.



Fin klocka!!



På torget hade det nån vatten uppvisning som ändra sig hela tiden.

Nu ska jag och ta mig till affären och köpa mig nått gått.

Kram sara 


Kommentarer
Postat av: victoria

hej vännen! hoppas du fick träffa nisa ikväll:). synd att videosamtalen krånglat så de senaste dagarna...saknar att snacka me dig! hoppas d blir bra när ja kommer tillbaka till västerås:). va fint d verka va i bern, kul för dig o se den stan oxå min nasty habiboa som e ute o upptäcker världen;). vi hörs hjärtat! kram kram!

2009-09-18 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0