Tackelitacktack!!!

Vet ni vad jag blir glad för? När man hör ett litet tack efter att man gjort något för någon. Tack Sara! Det låter så trevligt. Det känns så roligt att hjälpa personen ifråga när man vet at det blir uppskattat.
Andra saker jag blir glad över är när man upptäcker att det man lär ut faktiskt uppsakattas av någon annan. Som när jag och lill killen hade temat hösten för några veckor sen. Vi har pratade mycket om igelkotten och när han för ett tag sen fick en ny målarbok och vi satt tillsammans i köket skriker han plötsligt Sara en igelkott och ser överlycklig ut. Han kände klart och tydligt igen den och jag blir glad när jag tänker att jag faktiskt lärt honom något.
Nu finns det tusen andra saker jag blir glad för och inte behöver dom vara stora. Som nu tillexempel när jag snart ska kolla på Bonde söker fru:) haha...
Ha en bra kväll och glöm inte att säga tack nästa gång för det kan betyda så mycket!!
kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0