Sverige visit!!

Nu var det ett tag sen jag ängnade lite tid åt att skriva i bloggen. Jag har ju varit på en hemvisit till sverige. Och vilken vecka det blev. Jag gjode en Victoria! Planerade in varje timma på dygnet:) Min semestervecka började med att jag spänderade en lång tid på flygplatserna. Jag mellanlandade i Danmark där matchen mellan sverige och danmark hann att börja. Dock gick det ju inte så bra.
Det här var min vecka:

  • Träffade mormor
  • Var på en överraskning middag på salt med mina nära och kära
  • Träffade farmor som jag även sov hos två nätter
  • Hade filmmys hemma hos Sofie
  • Var på middag hos Hanna och Viktor
  • Var och fikade hos Carro och Albin. Köpte pyssel!!
  • Shopade på gränby med Pernilla, tittade på film hos henne en kväll.
  • Träffade mina bästa kompisar Emelie och Victoria öven en sushi. Mums!!
  • var på middag hos bror Stefan
  • Hanna, adde och jag var på etag och tog en drink
  • Var på Lukas dop

Sen så var jag på Torstens begravning som var andledningen till att jag åkte hem. Det var en mycket fin begravning!

 
Nu när jag är tillbaka här i Schweiz så har jag blivit dunder förkyld. Nyser, snorar, hostar och är allmänt trött. Kallt har det blivit här under tiden jag vart bort också.
Idag är jag ledig så jag ska nog krypa under täcket och sätta på en film.

kram kram


Kommentarer
Postat av: victoria

hej bästa kompis! haha va rolig du är... "gjorde en victoria";). aa d va duktigt o hinna me så mkt grejer när du va hemma. va underbart o träffa dig o emelie:)! krya på dig så hörs vi väl på msn sen;). kramar!!

2009-10-21 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0