Min blogg!!

Som ni ser så har jag lyckas att ändra lite på min blogg. Sorry härmades lite från dig Carro men jag blev så glad när jag lyckades få in alla löven:) Och Rebecka jag vet att jag igentligen borde flytta över bloggen men jag tycker det är lite sorligt när jag har skrivit så mycket här. Få se hur jag gör!!
Idag så har jag jobbat med båda pojkarna då stora killen har höstlov nu. Vi spendearde hela förmiddagen ute i skogen som blev ett lyckat äventyr. Vi gjorde en hösttavla, en flotte som vi hade i bäcken och så kramde vi träd och letade efter små djur. Att göra allt detta ute i naturen tycker jag är så kul. Varför ska man bara måla, klistra och klippa inomhus?? Ta med sakerna ut och sitt ute och pyssla:) Skulle gärna prova på att jobba på en ur och skur förskola nån gång. Tror att jag skulle trivas!!
Idag så kom brevbäraren med ett paket som innehöll ett stort fotbollsmål som vi har meckat ihop på eftermiddagen. En mycket uppskattad present då stora killen älskar fotboll.  
Sen idag så har jag för första gången gjort trolldeg. Jag lyckades och nu står det fina små spindlar och andra djur och väntar på att bli målade. I morgon så ska jag, killarna och mamman åka på ett museum. Får se vad det är för något.
Igår så tog jag en lång promenad uppåt. Jag hade som mål att komma till slätterna som man ser från vårt hus. Och jag hamnade typ där. Kom till en bond gård men med en utsikt av dess like. Man såg hur långt som helst och det var så fint att se alla segelbåtar som var ute på sjön.
När jag skulle ta fram min kamera och ta lite kort så upptäckte jag att det stod byt batteri. Jag hade inga med mig. Så mobilen fick agera kamera men den tar inte så bra bilder på långt håll. Så det blev så här.


 
Jag hade pepparkakor som jag satte mig ner och åt medans jag lyssande på kossan som gick i hagen bakom mig med sin bjällra.



Söt!!

Inte för att många träd har ändra färg än men det här trädet tycker jag är så vackert.



Hört att kylan har kommit till sverige så se till att mys riktigt mycket nu när hösten kommer!!

Kram sara


Kommentarer
Postat av: victoria

vilka fina bilder habbis:)! snart ses vi:)!!! STOR kram!

2009-10-07 @ 17:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0