Mattias 13 idag!!

Grattis söta mattias som är den yngsta i min syskonbarn skara och som blir 13 idag.



Idag så har jag träffat min vän Nisa och vi åkte till ett stort köp center. Nisa lämnar schweiz imorgon och åker tillbaka till finland. Det kommer att bli tomt här utan henne. Jag ska följa med henne till flygplatsen och vinka av henne. När jag ändå köper en biljett för en zon till så tänkte jag ta mig till IKEA som ligger i samma zon. Jippii!! Jag längtar så. Ikea tokig som jag är. Inte för att jag köper allt där, långt ifrån, men jag gillar att strossa runt där. 



Ikväll så är det tyska dax igen. Ska köpa böckerna idag så att jag kan börja plugga lite. 
Den här veckan har vart  så speciell. Är super snurrig och trött. Jag har jobbat andra dagar och tider än jag brukar och så detta med Torsten. Ska bli skönt att börja en ny vecka på måndag.

kram på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0