Sverige visit kort

Sitter med en kopp te och lite kex och har lite rast. Tänkte att jag skulle få in lite bilder från min visit i sverige nu när jag har lite tid över.



Torstens begravning!



Tre bästa vänner som alltid är redo med lite alcogel i dessa influensa tider:)

 

Greta fick jag en bild på. ÅÅ vad jag saknar katter.



En härlig överrasknings middag på resturangen salt med mina käraste.



Lukas dop! Med min syter sofie som blev gudmor.



Hösten med färgglada löv hade ju kommit till sverige. Nu har även löven ändrat färg här med.



Höst promenad med Ronja!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Caroline och Albin

FIna bilder! Du hann med mycket på din Sverigevisit. Hur går det med pumpan? :) Kram

2009-10-27 @ 18:36:40
URL: http://formentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0